Main FAQ Search Groups Members List Profile Private Messages
Log-in Register
 
Forum JAWA 50&OGAR 200&Simson& inne motorowery Strona Główna
Tuning techniczny ogara

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50&OGAR 200&Simson& inne motorowery Strona Główna -> JAWA 50
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jackolik
Gość






PostWysłany: Czw 12:25, 21 Gru 2006    Temat postu: Tuning techniczny ogara

jak w miare tanio ztuningowac silnik ogara?
Powrót do góry
kojot
Administrator



Dołączył: 09 Mar 2006
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Barcice

PostWysłany: Nie 11:02, 07 Sty 2007    Temat postu:

wypoleruj skrzynie korbowa, wymien dysze no i w zasadzie z tanich rzeczy to tyle jeszcze stozek moze ... jezeli chodzi o drozsze rzeczy to cylek 60

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bolec
Moderator



Dołączył: 17 Sty 2007
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Śro 18:12, 17 Sty 2007    Temat postu:

Cylinder 60 wcale ni ejst taki drogi mozna juz kupic za 80 zł np . na allegro no i plus koszty przesylki , lub mozna tez załozyc gaznik od WSK-i , ale trzeba go troche przerobic

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kojot
Administrator



Dołączył: 09 Mar 2006
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Barcice

PostWysłany: Śro 18:14, 17 Sty 2007    Temat postu:

80 zl to nie drogo ? Wink polecam kupic sam cylinder i do tego oryginalny tlok a jak oryginala nie znajdziecie to po prostu zzostawcie stary dla was lepiej polskie tloki puchna ...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maniekv20
Początkujący



Dołączył: 02 Lut 2007
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dzietrzniki

PostWysłany: Pią 20:26, 02 Lut 2007    Temat postu:

Po pierwsze kupujesz lepszy wał bo stary może długo nie wytrzymać.Następnie kupujesz membran zaworowy np. od aprili.i cylinder 60 ktury nalerzy zeszlifować maksymalnie.Jak masz wiencej kasy morzesz kupić gwiastkową głowice i ją splanować.Warto wypolerować kanały.Morzesz jeszcze kupić tłumik tuningowy i filtr powietrza storzkowy.Co poniektyrzy proponuja skracać tłok ale z własnego doświadczenia wiem rze to nic nie daje.Słyszałem rze morzna jeszcze gdzieś dostać leprzy układ zapłonowy zwiększający wydajność.po takim tuningu maszynka powinna śmigać aż miło.Niestety wydaje mi sie rze będzie ją cechować nirzsza rzywotność. Cool

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kojot
Administrator



Dołączył: 09 Mar 2006
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Barcice

PostWysłany: Sob 9:36, 03 Lut 2007    Temat postu:

kazdy tuning oprocz wizuala skraca zywotnosc silnika Sad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maniekv20
Początkujący



Dołączył: 02 Lut 2007
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dzietrzniki

PostWysłany: Sob 14:10, 03 Lut 2007    Temat postu:

Z tym musze sie kłucić.np. załorzenie tłumika czy sportowej głowicy(niesplanowanej)bądz kupienie lepszego wału korbowego powinno zwiększyć rzywotność silnika. Cool

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kojot
Administrator



Dołączył: 09 Mar 2006
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Barcice

PostWysłany: Sob 14:19, 03 Lut 2007    Temat postu:

no akurat w tym przypadku tak Smile ale zakladajac do tego inny cylek mocniejszy skraca sie zywotnosc lozysk np Wink akurat w tym przypadku jest to tuning i wzmocnienie (wymiana walu)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maniekv20
Początkujący



Dołączył: 02 Lut 2007
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dzietrzniki

PostWysłany: Sob 15:25, 03 Lut 2007    Temat postu:

Cytuje:"karzdy tuning oprócz wizuala"-to sie kłuci samo z sobą a z faktem żywotności łorzysk sie zgodze Cool



poprawiam orty. morfioza


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kojot
Administrator



Dołączył: 09 Mar 2006
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Barcice

PostWysłany: Sob 15:30, 03 Lut 2007    Temat postu:

mi chodzi o to ze prawie kazda przerobka mechaniczna wiaze sie z skroceniem zywotnosci silnika tak trudno to zrozumiec albo domysliic sie ? Smile konec OT Exclamation

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maniekv20
Początkujący



Dołączył: 02 Lut 2007
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dzietrzniki

PostWysłany: Sob 15:56, 03 Lut 2007    Temat postu:

Ja sie tego od razu domyśliłem ale jako administrator tago forum powinieneś wziąść pod uwage tych którzy to czytają i są kompletnie zieloni z mechaniki. Cool ale szacuneczek Wink

nie "ktury" tylko "który". morfioza


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kojot
Administrator



Dołączył: 09 Mar 2006
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Barcice

PostWysłany: Sob 21:28, 03 Lut 2007    Temat postu:

dobra ziom sprawy nie ma Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50&OGAR 200&Simson& inne motorowery Strona Główna -> JAWA 50 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
xeon Template © Digital-Delusion
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin